Vull fer un petit resum de la meva vida per presentarme, sóc una noia de 22 anys, per un accident hem vaig quedar en una cadira de rodes, avui dia encara estic en rehabilitació però ja puc caminar.
Cada vegada que volia fer un tomb per la ciutat, habia d'anar acompanyada, anés on anés (i aixó que habia estat preparada a l'Institut Guttmann per portar-hi una cadira de rodes en tot tipus de situació) i a més amb totes les obres que hi han al Prat resultava imposible sortir d'aquest "habitat".
Es veu que el señor Rafael Duarte té una preocupació pel que vaig llegir a la revista "el plà d'ajust económic"; señor Duarte no creu que el Centre Cultural Plaça Catalunya es un despilfarre?? Com ho faràn per recuperar l'estabilitat del sistema financier? Posant zona blava a l'avinguda Verge de Montserrat?
Si feu despilfarres feu-los com cal! habilitant les voreres del Prat per que les persones amb minusvalies puguin passejar amb condicions i amb seguretat.
Si us plau pensin una mica en tothom!! Volem un Prat que estigui habilitat!! UN PRAT PER A TOTHOM!!!
Isabel Salas